Loyalitetsprogram
-
Hvad er The Salontotal Club?
The Salontotal Club er Salontotals loyalitetsprogram. Er du nysgerrig efter at vide mere? Besøg vores side om loyalitetsprogrammet: her kan du læse alt om betingelserne, hvordan du optjener point, og hvilke fordele programmet giver. Bliv medlem af Salontotal Club og begynd at optjene point i dag!
-
Hvornår modtager jeg mine belønningspoint?
Dine point føjes automatisk til din pointsaldo, så snart din ordre er gennemført, og pointene er blevet aktiveret. Pointene er reserveret i 30 dage, før du kan bruge dem. På den måde holder vi det fair og overskueligt.
-
Hvor kan jeg tjekke min pointsaldo?
Log ind på din konto, og gå til kontoområdet. Her kan du se præcis, hvor mange point du har sparet op, og hvor mange point du har i alt. Du kan også se din pointsaldo, når du vil veksle point til en værdikupon. Efter et køb er dine point først reserveret i 30 dage. Derefter aktiveres de, og du kan bruge dem. Pointene føjes derefter til statuslinjen i kontomiljøet.
-
Hvordan fungerer en værdikupon?
Du kan nemt bytte dine point til en voucher. Du kan finde en oversigt over alle tilgængelige værdikuponer i dit kontomiljø under 'Værdikuponer'. Med en voucher får du rabat på din næste ordre, du kan vælge et gratis produkt eller en anden fordel, f.eks. gratis forsendelse. Du kan indløse en voucher, når du har nået det nødvendige antal point. Du kan bruge én voucher pr. ordre.
-
Kan jeg kombinere point med en rabatkode?
Ja, du kan bruge dine point i kombination med en rabatkode. Er der flere rabattilbud på et produkt? Så gælder den højeste rabat i kombination med din voucher.
-
Hvad sker der med mine point, hvis jeg annullerer eller returnerer en ordre?
Hvis du (delvist) annullerer eller returnerer en ordre, trækkes de tilsvarende point fra din pointsaldo igen. Hvis du har brugt loyalitetspoint til rabat på din bestilling (for eksempel via en voucher), refunderes disse ikke ved annullering eller returnering. Loyalitetspoint er en belønning og har ingen kontantværdi. De kan ikke ombyttes til kontanter og tildeles kun ved vellykkede, gennemførte bestillinger.
-
Jeg glemte at logge ind under min bestilling, vil jeg stadig modtage point?
Nej, vi kan desværre ikke efterfølgende tildele point for ordrer, der er afgivet uden at logge ind. Point tildeles kun automatisk, når du er logget ind med din Salontotal-konto på bestillingstidspunktet. Så sørg altid for at logge ind, inden du går til kassen, så du ikke går glip af point.
-
Kan jeg overføre mine point til en anden?
Nej, point er personlige og knyttet til din konto. De kan ikke overføres til en anden konto.
-
Hvornår bliver en anmeldelse godkendt til point?
En anmeldelse bliver godkendt, når den indeholder mindst 150 tegn og giver værdifuld information om produktet eller din oplevelse. Undgå kun stjerner eller korte sætninger – vi opfordrer til ærlig og indholdsrig feedback. Så hjælper du andre og optjener point til the Salontotal Club!
-
Beholder jeg mine loyalitetspoint, hvis jeg annullerer eller returnerer en ordre?
Hvis du har brugt loyalitetspoint til rabat på din bestilling (for eksempel via en voucher), refunderes disse ikke ved annullering eller returnering. Loyalitetspoint er en belønning og har ingen kontantværdi. De kan ikke ombyttes til kontanter og tildeles kun ved vellykkede, gennemførte bestillinger.
Er dit spørgsmål stadig ubesvaret?
Vi er glade for at kunne hjælpe dig med dit spørgsmål! Har du et ordrenummer? Så hav det lige ved hånden.
Man - fre 09:00 til 17:30 | lør 10:00 til 16:00.
Vi tilstræber at svare inden for 5 timer